SecurityPEC

PAZĂ ŞI PROTECŢIE OBIECTIVE | MONITORIZARE ŞI INTERVENŢIE RAPIDĂ | MONITORIZARE VIDEO ÎN DISPECERATUL SOCIETĂŢII | GARDARE PERSOANE ŞI ÎNSOŢIRE VIP | SISTEME DE SECURITATE | SISTEME ANTIINCENDIU | INSTALARE ŞI MONITORIZARE DE OBIECTIVE | TRANSPORT VALORI | MONITORIZARE ROBOTIZATĂ ÎN DISPECERATUL SOCIETĂŢII | COMERCIALIZARE DE SISTEME DE SECURITATE | MONITORIZARE GPS | CONSULTANŢĂ

Despre Security PEC


S.C. Security PEC S.R.L este o companie dinamică, aflată într-o puternică dezvoltare, cu sediul în Calea Prutului, nr. 12, localitatea Galaţi, judeţul Galaţi.

S.C. Security PEC S.R.L este o societate comerciala constituita pe baza de capital integral privat, ce activeaza pe piata romaneasca de profil din 2007.Activitatile desfasurate sunt in conformitate cu prevederile Legii nr. 333/2003.

Obiectul de activitate il constitue in principal Protectia Bunurilor si Persoanelor: paza obiectivelor, a bunurilor si valorilor, transportul de bunuri si valori, servicii de garda de corp, instalarea sistemelor tehnice antiefractie si a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.

Misiunea noastră

Misiunea S.C. Security PEC S.R.L. este aceea de a proteja valorile si bunurile clientilor sai si de a lupta pentru prosperitatea propriilor angajati. Consideram ca afacerile nu sunt facute doar pentru a aduce castiguri actionarilor ci intregii societati.

Obiective

Obiectivul nostru consta in implementarea solutiilor optime de securitate pentru clienti, personalizand operatiunile specifice pentru fiecare dintre acestia.

In vederea realizarii acestui obiectiv, S.C. Security P.E.C. S.R.L. are implementate:
  • Sistemul de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008
  • Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii in Munca conform standardului SR OHSAS 18001:2008
  • Sistemul de Management al Mediului conform standardului SR EN ISO 14001:2005

Pentru acoperirea eventualelor pagube produse beneficiarilor, S.C. Security P.E.C S.R.L. are incheiat un contract de asigurare privind raspunderea civila a societatilor specializate in servicii de paza, protectie si securitate cu o suma asigurata pe eveniment in valoare de 100.000 euro.

Oferta noastră

Security PEC este licenţiată conform Legii nr.333 din 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, prin personal calificat şi vă putem oferii următoarele servicii:

  • servicii de pază a obiectivelor de importanţă majoră (inclusiv a celor supuse unor riscuri extremiste sau care pot fi ţinta unor acţiuni de asemenea natură) cum ar fi: fabrici de oxigen sau acetilena, depozite cu valori însemnate, zone şi locuri cu un trafic intens de persoane (gări, aerogări, manifestări sportive sau culturale, pieţe agroalimentare, etc.), unităţi hoteliere, restaurante, discoteci, cazinouri, zone portuare, societăţi de asigurări, unităţi bancare, etc.
  • paza proprietăţii intelectuale;
  • paza mediului înconjurător;
  • organizarea şi asigurarea pazei transportului terestru, pe apă sau aerian al unor bunuri de importanţă deosebită, valori;
  • organizarea şi asigurarea pazeu transportului unor date şi informaţii, indiferent de suportul pe care acestea se află şi de modalitatea aleasă pentru transmitere;
  • organizarea şi asigurarea transportului pentru persoanele care solicită să fie transportate în condiţii de maximă siguranţă;
  • control tehnic de securitate al unor obiective economice, reşedinţe, imobile de locuit, autoturisme, locuri de cazare, săli de conferinţe, etc. în vederea detectării substanţelor, armelor, explozibililor sau a materialelor de orice natură care pot provoca pagube;
  • identificarea vulnerabilităţilor din perimetrul obiectivelor protejate pentru prevenirea producerii unor fapte de natură să aducă prejudicii;
  • servicii de protecţie specializată a persoanei (gardă de corp) - protejarea integrităţii corporale a persoanei, inclusiv pe timpul transportului precum şi protejarea persoanelor împotriva hărţuirii, pedepsită de lege.

SERVICII

Ce oferim


Servicii de paza si protectie obiective

S.C SECURITY P.E.C S.R.L realizeaza paza obiectivelor cu agenti specializati. Detinem licenta nr 1103/ P /2008.

S.C. SECURITY P.E.C S.R.L licentiata conform Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, prin personal calificat, va poate oferi:

  • servicii de paza a obiectivelor de importanta majora(inclusiv acelor supuse unor riscuri extremiste sau care pot fi tinta unor actiuni de asemenea natura) cum ar fi:fabrici de oxigen sau acetilena, depozite cu valori insemnate, zone si locuri cu un trafic intens de persoane (gari, autogari, manifestari sportive sau culturale, piete agroalimentare etc.) unitati hoteliere, restaurante, discoteci, cazinouri, zone portuare, societati de asigurari, unitati bancare etc.
  • paza proprietatii intelectuale;
  • paza mediului inconjurator;
  • organizarea si asigurarea pazei transportului terestru, pe apa sau aerian al unor bunuri de importanta deosebita, valori;
  • organizarea si asigurarea pazei transportului unor date si informatii, indiferent de suportul pe care acestea se afla si modalitati alese pentru transmitere;
  • organizarea si asigurarea transportului pentru persoanele care solicita sa fie transportate in conditii de maxima siguranta;
  • controlul tehnic de securitate al unor obiective economice, resedinte, imobile de locuit, autoturisme, locuri de cazare, sali de conferinta etc. in vederea detectarii substantelor, armelor, explozibililor sau a materialelor de orice natura care pot provoca pagube;
  • identificarea vulnerabilitatilor din perimetrul obiectivelor protejate pentru prevenirea producerii unor fapte de natura sa aduca prejudicii;

Luand in considerare specificul si importanta fiecarui obiectiv protejat, precizam ca serviciile de paza vor fi executate de agenti specializati, echipati in tinuta cu insemnele societatii, dotati cu sprey cu gaz iritant, lacrimogen, baston de cauciuc, lanterna, mijloc de comunicare (statie radio cu telefon mobil), verificati de catre seful de obiectiv,coordonatorul de zona si sprijiniti de echipele de interventie rapida ale societatii ori de cate ori situatia o impune.

Monitorizare video

Serviciul de monitorizare video presupune supravegherea 24/24 ore (sau dupa un program stabilit cu Beneficiarul) a unui perimetru ce este protejat prin camere video.

Monitorizarea este realizata de catre personalul dispeceratului SC SECURITY PEC S.R.L, ce primeşte imaginiile prin sistemul de redare.

Pe langa activitatea principala, ce consta în transmiterea semnalului video de la obiectivul protejat catre sistemul de receptie amplasat in dispeceratul S.C. SECURITY P.E.C. S.R.L. Acest tip de serviciu este unul discret si eficient datorita razei de acoperire mai ample a camerelor video.

Operaţiunile desfaşurate în cadrul serviciului de supraveghere video sunt:

  • vizualizarea spatiului protejat sau a bunurilor care fac obiectul respectivului serviciu, în vederea eliminarii oricaror prejudicii ce ar putea fi aduse acestora;
  • anuntarea Beneficiarului in situatia in care patrund persoane suspecte în perimetrul protejat si trimiterea, dupa caz, a echipajelor specializate;
  • arhivarea imaginilor;
  • alte servicii stabilite de comun acord cu Beneficiarul prin contract.

Prin intermediul serviciului de monitorizare video dorim sa eliminam toate situatiile care ar atrage prejudicii, atat Beneficiarilor cat si companiei S.C SECURITY PEC S.R.L. Deasemenea preintampinam si situatiile de alarmare la efractie.

Gardare persoane şi însoţire VIP

Acest tip de serviciu este destinat persoanelor cu functii deosebite sau celor care doresc un tratament preferential si din acest motiv este strict necesar ca personalul desemnat sa indeplineasca aceasta activitate să corespunda unor cerinte speciale, adaptate dorintelor fiecarui client.

Oferta companiei cuprinde:

  • Agenti paza evenimente
  • Asiguram servicii profesionale de securitate pentru o serie de evenimente:

    • expozitii;
    • petreceri private;
    • campanii publicitare;
  • Agenti paza / insotire VIP.
  • Este un serviciu de securitate elitist si consta in asigurarea de servicii tip “bodyguard” si transport VIP:

    • preluare de la aeroport / gara;
    • escorta la /de la hotel si paza continua;
    • escorta pe timpul deplasarii in oras si tara;

Serviciul de Garda de Corp presupune

  • protejarea integritatii corporale a persoanei, inclusiv pe timpul transportului
  • protejarea persoanelor impotriva hartuirii, pedepsita de lege;

Serviciul de Garda de Corp implica:

  • personal specializat si avizat pentru apararea integritatii persoanei, dotat corespunzator;
  • echipaj mobil de escorta;
  • echipa de interventie rapida;
  • legatura permanenta cu Dispeceratul General al companiei;


Sisteme de securitate

Pentru realizarea eficientă a monitorizarii obiectivelor, compania este în pas cu dezvoltarea tehnologiei, adaptându-si oferta cu cele mai performante sisteme de supraveghere.

SC SECURITY PEC pune la dispozitia beneficiarilor:

  • sisteme profesionale de supraveghere de o calitate superioara;
  • metode variate de comunicatie a mesajelor;
  • garantie pentru sistemele de supraveghere;
  • echipe profesionale si autorizate pentru instalarea si întretinerea sistemelor;
  • departament de service specializat;
  • instructaj de folosire efectuat de persoane abilitate;
  • racordarea sistemelor de supraveghere la Dispeceratul General al companiei;
  • instalari de sisteme tehnice.

Tendinta in domeniul de securitate o reprezinta integrarea solutiilor de supraveghere video, anti-efractie, control acces si pontaj, detectie incendiu, servicii de paza umana si interventie rapida intr-un singur sistem, acoperind astfel in proportie ridicata nevoia de siguranta si control.

Sisteme de alarmare împotriva efracţiei

S.C SECURITY P.E.C S.R.L realizeaza proiectarea, instalarea si service-ul sistemelor de alarmare impotriva efractiei.Detinem licenta nr 1347/ T /03.06.2009

Sistemele de securitate antiefractie reprezinta ansamblul de dispozitive ce detecteaza si semnalizeaza o intruziune sau o stare de pericol asociata intrarii neautorizate in spatiul protejat.Domeniul de aplicatie este extrem de vast:de la aplicatii rezidentiale la sisteme profesionale de inalta securitate.

Un kit de baza al unui sistem de alarma poate contine:

  • 1 centrala de detectie si alarmare marca PARADOX-Canada - reprezentand componenta de baza a unui sistem de alarma;
  • 1 tastatura armare/ dezarmare sistem
  • 1 sirena interior acustica si cu flash
  • 1 contact magnetic
  • 1 senzor PIR detectie miscare/ efractie
  • 1 acumulator tampon
  • cabluri si canal de cablu
  • buton panica

Sisteme de supraveghere video

S.C SECURITY P.E.C S.R.L realizeaza proiectarea, instalarea si service-ul sistemelor de supraveghere video.Optional pot fi monitorizate in dispeceratul firmei noastre.

Sistemele de supraveghere video , TVCI, sunt astazi mai utile si mai accesibile ca niciodata.

Reprezinta o solutie extrem de fiabila utilizarea de camere video de supraveghere, de sisteme de stocare a imaginilor, cu inregistrare pe Hard Disk, fie ele PC-uri sau dispozitive stand-allone tip DVR si vizualizarea camerelor video pe monitoarele dedicate.

Kit sistem de supraveghere 4 camere video cu posibilitate de conectare la internet:

  • DVR: 4 canale video, 1 canal audio, 100/50 fps, compresie H264, SATA, USB, VGA, Network, mouse, telecomanda;
  • 4 camere de inalta rezolutie: 480 linii TV, IR 20 mm, lentila 3,6 mm, suport, alimentator;

Sisteme de control access

Sistemul de Control Acces, ca si Sistemul de Alarma, a devenit o necesitate. Controlul accesului si managementul informatiilor preluate de la un astfel de sistem deControl-Acces Pontaj Electronic aduce beneficii importante pentru orice tip de organizatie.

Cititoare de cartele magnetice

Citirea cartelei magnetice se efectuaza prin trecerea acesteia printr-o fanta a dispozitivului prin dreptul capului magnetic de citire. Datorita contactului direct intre cartela si capul de citire, apare o uzura fizica, motiv pentru care producatorul garanteaza o durata de viata de citeva zeci de mii de treceri.

Cititoare de cartele de proximitate

Citirea cartelei de proximitate se efectuaeaza la trecerea acesteia prin dreptul cititorului, fara a fi nevoie de un contact direct, ceea ce confera o fiabilitate crescuta a sistemului. Distanta de citire variaza in functie de tipul de cititor si de tipul de cartela. Uzual se folosesc cititoare cu distanata de citire 5 cm-10 cm, dar se poate ajunge si la 60-70 cm. Pentru distante mai mari, anumite tipuri de citoare permit utilizarea unor cartele active (autoalimentate).

Cititoare biometrice

Exista cititaoare biometrice: de scanare a amprentei degetului, a irisului, a palmei, faciala si a vocii. Cele mai des intilnite sunte de citire a amprentei degetului. Cartelele, telecomenzile sau cheile pot fi pierdute, furate sau multiplicate (mai greu sau mai simplu). Parolele pot fi uitate sau sparte. Avantajul sistemelor biometrice este ca permanent cheia se afla la utilizator. Datorita costurilor mari se folosesc doar in aplicatii care necesita un grad ridicat de securitate.

Carduri (cartele)

Pot fi magnetice sau de proximitate, tiparibile sau nu. In cazul in care se tiparesc pot fi utilizate si ca ecuson sau legitimatie de serviciu. Ca alternativa la cardurile de proximitate se mai folosesc taguri de forma unui breloc.

Tastaturi de acces

Este cel mai simplu mod de filtrare a accesului. La introducerea unui cod PIN se va activa o iesire de comanda a usii, portii, turnichetului sau barierei, dupa caz. De cele mai multe ori se folosesc impreuna cu un cititor, sporind gradul de securizare.

Butoane "cerere iesire"

In situatia in care nu intereaza decit intrarea in zona securizata, la iesire se va instala un buton cu revenire pentru comanda deblocarii caii de acces.

Controlere - Centrala de control acces

Controlerul sau centrala de control acces este echipamentul care gestioneaza informatiile furnizate de la tastaturi si cititoare si care comanda elementele de blocare mecanica a cailor de acces. Controlerele se diferentiaza in principal prin numarul de usi controlate si facilitati de control acces inteligent inglobate. Similar exista controlere pentru lifturi.

Software de control acces

Cele mai multe sisteme permit conectarea la un PC pe care ruleaza acest soft de control acces. Pe de o parte foloseste la configurarea initiala a sistemului si administrarea ulterioara a utilizatorilor, pe de alta parte gestioneaza istoria cu evenimentele de acces. Permite generarea de rapoarte folosind diverse filtre: de timp, de utilizatori, de grupuri de utilizatori, de usi etc.

Yale electromagnetice

Constituie cel mai ieftin mod de blocare a unei usi sau porti de acces, care poate fi comandat electric. Exista diverse variante: ingropate, aplicate, pentru diferite tipuri de usi. Se deblocheaza la aplicarea unei tensiuni. Au dezavantajul uzurii fizice si modificarilor inerente ale pozitiei usii si tocurilor in anumite cazuri, ceea ce conduce la necesitate unei intretineri periodice.

Amortizoare usi

Este un accesoriu necesar in aplicatiile de control acces cu usi. Are rolul de a nu permite usii sa ramina deschisa datorita neatentiei utilizatorilor.

Turnicheti

Se preteaza pentru cai de acces unde fluxul personalului este mare. Turnichetul permite accesul pe rind, fiecarei persoane, lucru care nu poate fi realiazat folosind o usa ca si cale de acces, decit daca se utilizeaza mijloace electronice suplimentare de detectie a persoanelor. La stabilirea numarului de turnicheti se are in vedere dimensiunea fluxului de personalul in perioiadele de maxim, astfel incit sa nu apara fenomenul de strangulare. Majoritatea sunt bidirectionali, astfel incit sa fie folositi atit la intrarea cit si la iesirea din obiectiv. Pot fi dotati cu sisteme antipanica astfel incit in caz de evacuare fortata a personalului, bratul orizontal sa fie deblocat.

Monitorizare GPS

S.C. Security P.E.C va ofera Solutii de localizare si monitorizare a persoanelor prin GPS-Personal Tracker
S.C. Security PEC S.R.L se situeaza in contact permanent cu piata si cerintele ei, astfel incat suntem foarte atenti la schimbarile tehnologice si la adoptarea unei oferte cat mai competitive tehnologic si financiar.

Destinatie

  • Personal Tracker este un echipament portabil destinat monitorizarii persoanelor folosind cea mai moderna tehnologie GPS si GPRS/SMS.
  • Permite localizarea geografica in timp real a purtatorului prin GPS si transmisia prin GSM/GPRS a evenimentelor produse, insotite de coordonatele spatiale si temporale.
  • Asigura transmiterea unui eveniment de panica la actionarea butonului corespunzator.
  • Personal Tracker poate stabili o conexiune vocala cu un telefon fix sau mobil.

Cui se adreseaza Personal Tracker:

  • Monitorizarea persoanelor: copii, batrâni, persoane cu diverse probleme de sanatate;
  • Monitorizarea activitatii angajatilor (merchandiseri, curieri, postasi, agenti de paza, agenti transport valori, coletari, etc.);
  • Monitorizarea autovehiculelor prin amplasarea dispozitivului în spatele parbrizului sau a lunetei.

Personal Tracker – specificatii

  • Personal Tracker este un aparat portabil de dimensiuni mici (mai mic decat un pachet de tigari);
  • Localizare in timp real via GPS;
  • Buton de panica;
  • Posibilitate apelare doua numere predefinite si primire apeluri de la oricine;
  • Monitorizare in real time via aplicatia web Ktrack sau vizualizare ulterioara in caz ca nu se doreste utilizarea transmisiei de date prin descarcarea datelor si vizualizarea prin Google Earth;
  • Posibilitate incarcare de la priza, PC sau masina;
  • Baterie standard - 1300 mAh Li-Ion.

Monitorizarea Personal Tracker in aplicatia web:

  • Unitati GPS mobile la purtator transmit informatia catre serverele Ktrack prin canal GSM / GPRS;
  • Serverele primesc datele de pe teren le prelucraza si le afiseaza in aplicatie;
  • Aplicatia de monitorizare, este interfata cu clientul, poate fi accesata de la orice PC conectat la internet. Afiseaza informatii si alerte in timp pe harta si permite emiterea de rapoarte de activitate.

Solutie monitorizare flota auto

Firma noastra va ajuta sa aveti o idee clara asupra flotei auto si sa optimizati managementul flotei, prezentandu-va informatii reale referitoare la:

  • locatie;
  • timpul si data inceperii/opririi cursei;
  • durata cursei;
  • distanta parcursa in timpul cursei;
  • grafic de viteze si viteza maxima atinsa in timpul cursei;
  • durata timpilor de stationare cu motorul pornit;
  • la destinatia finala, consumul de combustibil pe cursa, traiectoria cursei pe harta, status senzori, odometru, nivel combustibil, numele soferului.

Astfel se inlocuiesc fisele de drum cu un set de rapoarte mult mai usor de verificat, cu o interfata foarte accesibila si usor de analizat.

Sistemele GPS ofera posibilitatea localizarii autoturismelor sau persoanelor ce au asupra lor aparatele aferente. Avantajul principal este afisarea datelor in timp real, singurul lucru necesar fiind conexiunea la Internet. De oriunde din lume unde se poate realiza aceasta conexiune, beneficiarii afla imediat datele solicitate, fie ca este vorba de pozitionare sau ruta, de o masina sau o intreaga flota.

Sistemul GPS prezinta urmatoarele functiuni:

1. In pachetul de baza:

  • vizualizare in timp real a pozitiei, vitezei si directiei de deplasare;
  • generare de rapoarte zilnice, lunare sau la sfarsitul unei calatorii (tip foaie de parcurs);
  • vizualizare trasee parcurse pe harti digitale, pe GoogleMaps, LiveMaps;
  • semnalizare comportament excesiv al soferilor (viteze mari);
  • alarmare intrare/iesire in/dintr-o anumita zona definite;
  • grafice de viteza;
  • Punctele de Interes definite de utilizator;
  • generare rapoarte in functie de Punctele de Interes.

2. Optional, la pachetul de baza se pot adauga urmatoarele functiuni:

  • imobilizare de la distanta.
  • monitorizare temperaturi.
  • monitorizare contacte usi.
  • identificare soferi cu tehnologia iButton (chei digitale).
  • grafice de consum.
  • raport alimentari (preluare informatii de la OMV, Petrom, Lukoil, etc).
  • mesaje SMS catre sofer direct din aplicatia WebReporter.
  • buton de panica.

Consultanta

Serviciile de consultanta furnizate gratuit sprijina beneficiarul in procesul decizional, in scopul de a fi in masura sa selecteze in deplina cunostinta de cauza cele mai favorabile solutii care utilizeaza atat sisteme tehnice cat si de interventie umana si incorporeaza elemente ce raspund atat criteriilor de performanta profesionala cat si criteriilor specifice ale beneficiarului.

Oferim servicii de consultanta in domeniu si intocmirea de analize, evaluari si rapoarte asupra riscului la adresa securitatii persoanei, proprietatii sau mediului, atat pentru persoane juridice cat si pentru persoane fizice, la un pret competitiv care sa avantajeze ambele parti, inclusiv din punct de vedere financiar.

Deasemenea realizam si implementarea SISTEMULUI INTEGRAT DE SECURITATE (SIS), care conduce atat la prevenirea unor evenimente cat si la descurajarea unor potentiali infractori.

SIS reprezinta un ansamblu de echipamente tehnice, resurse umane si proceduri operationale destinate prevenirii, detectiei si avertizarii incercarilor de intruziune in zonele de acces limitat, precum si supravegherii accesului.

Sistemul Integrat de Securitate este format din:

1.Subsistemul DISPECERAT unde se monitorizeaza:

  • instalatiile de semnalizare si stingere a incendiilor;
  • subsistemul de detectie si alarmare impotriva efractiei;
  • subsistemul de televiziune cu circuit inchis;
  • subsistemul de control acces pe baza de cartele de proximitate.

2.Subsistemul de detectie si semnalizare la incendii (in spatii inchise) cu urmatoarele functii:

  • detectarea incipienta a incendiilor prin identificarea unuia sau a mai multor elemente tipice focului, cum ar fi produsi de combustie, fum, flacari sau caldura;
  • anuntarea operatiilor cu privire la aparitia unui incendiu sau a unei alarme tehnice, cu identificarea zonei in care s-a produs aceasta;
  • comanda echipamentele de stingere(daca este cazul).

3.Subsistemul de detectie si alarmare la efractie (pentru spatii inchise: birouri, magazii etc) cu rolul de:

  • detectia incercarilor de intruziune in zonele protejate;
  • semnalizarea operatorilor cu privire la tentativele de efractie cu indicarea zonelor in care au loc acestea.

4.Subsistemul de securitate perimetrala si in anumite zone cu ajutorul sistemului de televiziune cu circuit inchis (CCTV). Are in component camere video pentru supravegherea exterioara si interioara. Echipamentele se leaga la reteaua de comunicatie asigurand accesul la imagini. Functiile acestui subsistem sunt:

  • detectia incercarilor de patrundere sau iesire frauduloasa in/din perimetru;
  • supravegherea zonelor interioare perimetrului;
  • supravegherea punctelor de control acces;
  • urmarirea intrusilor in interiorul perimetrului;
  • inregistrarea de imagini video pentru analiza post eveniment;
  • redarea, la cerere, a imaginilor inregistrate, pe baza functiilor de inregistrare indexata (pe o durata de 30 zile)

5.Subsistemul de control al accesului cu urmatoarele functii:

  • implementarea drepturilor de acces in anumite incaperi, stabilite pe baza fisei postului;
  • interzicerea accesului neautorizat al persoanelor si vehiculelor in zonele de securitate ale obiectivului.

6.Subsistemul de sonorizare si adresare publica cuprinde aparatura pentru alarmarea publicului in caz de urgenta (incendiu,cutremur), deblocarea cailor de acces si a iesirilor de siguranta.

7.Subsistemul paza umana Amplasarea unor posturi deservite de agenti in punctele vulnerabile ale obiectivului care sa actioneze conform consemnului particular si general.

Portfoliu

Ce am creat

Servicii de pază, monitorizare şi intervenţie rapidă pentru :


CONTACT

Sediul central

Adresa

SC Security PEC SRL

  • Calea Prutului nr. 12, incinta Menarom PEC SA
  • Localitatea: Galaţi, Judeţul: Galaţi
  • ROMANIA
  • Tel/Fax: +40 236 448555
  • GSM: +40 753 068250
  • ONRC: J17/1865/2007
  • CUI: RO22631550

Dispecerat

  • Calea Prutului nr. 12, incinta Menarom PEC SA
  • Localitatea: Galaţi, Judeţul: Galaţi
  • ROMANIA
  • Tel/Fax: +40 236 448555

Hartă

Hartă